Apie mus

UAB Orkla Foods Lietuva – tai ne tik aiški ateities vizija, rūpestingas planavimas, prisitaikymas prie rinkos pokyčių, bet ir darbas su naujausiomis technologijomis bei geriausios Europos patirties maisto saugumo srityje perėmimas.


Jau daugiau nei dešimtmetį sėkmingai dirbame kaip greito apyvartumo prekių gamintojai ir platintojai. Priklausome vienai iš didžiausių maisto pramonės grupių Šiaurės ir Rytų Europos šalyse „Orkla ASA“ ir esame jos atstovai Lietuvoje.


UAB Orkla Foods Lietuva veiklos tikslas


Būti viena iš pelningiausių maisto pramonės kompanijų Lietuvoje.


UAB Orkla Foods Lietuva misija


Mes dirbame, kad praturtintume žmonių skonio pasaulį!


UAB Orkla Foods Lietuva kertinės vertybės.  Mes pasirinkome tris vertybes valdančias mūsų elgesį ir sprendimų priėmimą


Drąsa - Apima tai kas drąsu ir naujoviška ir mūsų ambicijas pasiekti pasaulinio lygio rezultatus. Tai yra mūsų pagrindinė vertybė, skatinanti eiti į priekį, priimti drąsius sprendimus ir rizikuoti kuomet reikalinga. Drąsūs žmonės siekia daug ir mėgsta laimėti.


Drąsa yra reikalinga sudėtingose diskusijose, priimant sunkius sprendimus ir atvirai kalbant jei kažkas yra negerai.


Patikimumas - Patikimi žmonės yra profesionalūs, įgudę, tokie kuriais gali pasikliauti.


Žmonės gali pasitikėti mumis. Mes laikomės savo pažadų. Mes prisiimame savo atsakomybes prieš vartotoją, klientus, savininkus ir visuomenę.


Esame nusiteikę dirbti rimtai ir ilgai, ir spręsti iškylančias kliūtis. Mes mąstome ir dirbame ilgalaikiškumui, derindami patvarumą ir energiją.


Įkvėpimas - Įkvėpti žmonės yra ugningi ir dega noru būti sėkmingais. Jie nuolat kuria naujoves.


Mes įkvepiame vartotojus, klientus, partnerius ir vieni kitus.


Siekiame būti lyderiais kiekvieno produkto, kurį atstovaujame, grupėje. UAB Orkla Foods Lietuva prekių krepšelį sudaro daugiau kaip 130 skirtingų produktų, kurie pažymėti SUSLAVIČIAUS, FELIX, SPILVA, ABBA, VITANA ir PAULUNS prekiniais vardais. SUSLAVIČIAUS prekinio vardo kečupas yra rinkos lyderis Lietuvoje, - jam tenka 29,5 proc. visos rinkos*.


*Remiantis 2015 m. Nielsen duomenimis pagal rinkos vertę


 


10 - 2

Eiti prie įrankių juostos